Automate your Marketing
with Womplify




 
msnizam's FotoPage

By: msnizam abdul

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Monday, 22-Dec-2008 07:09 Email | Share | | Bookmark
HARI KELUARGA 20 DISEMBER 2008

perang
ramai
ramai2
View all 5 photos...
Alhamdulillah hari keluarga HJ ABDULLAH DON & HJ SYED MASRI telah selesai dengan jayanya.............Syukur pada tuhan semuanya selamat.


Ini gambar-gambar yang telah diambil semasa hari keluarga tersebut.











semua gambar ini diambil oleh tuan rumah yang menjadi kameramen....

Inilah dinamakan kenangan terindah.....


Friday, 30-May-2008 22:46 Email | Share | | Bookmark
Pergi Langkawi Dan Sahabat Sabah

langkawi1
langkawi2
sbh1
View all 4 photos...
Assalamualaikum semua...

Baru-baru ini 4 hari dilangkawi dan 5 hari di Sabah.

Cuma lama betul tak ke Sabah...Alhamdulillah semua nya selamat.

Bila setelah 4 tahun baru jejakkan kaki semula di Bandar Sahabat Sabah macam-macam bermain difikiran.Terima kasih pada mak ayah, isteri dan kawan-kawan yang mendoakan agar selamat pergi dan balik...........


Gambar-gambar sempat dirakam....

ini kat langkawi....pemandangan cantek....


ini pun kat tempat padi..langkawi jugak...


inilah loji air yang ada di Sahabat.. Loji A...Tengok kolam belakang seluas 700ekar..



ini pulak di Kolej Komuniti yang dibina di Sahabat.




banyak lagi gambar....tapi tak larat nak upload...

nak balik dari sabah dah harini 30.05.2008

rindu kat anak bini..ehehe..


Tuesday, 22-Apr-2008 07:30 Email | Share | | Bookmark
Jalan-Jalan Cari Makan

makan
makan 2
Assalamualaikum...
baru-baru ni team keje kitorang pegi makan kat Riverstone ulu Yam.

Punya le jauh tapi makananya tidak mengecewakan...tengok le menu nyer..

inilah lauk pauknya...




sabar menanti sebelum makan..

nah cuba tengok selepas makan..licin beb.....




Wednesday, 27-Feb-2008 04:14 Email | Share | | Bookmark
Senaman

aerobik
taici
Baru-baru ni pergi jalan2 dekat tmn tasik permaisuri jadi hadif teruja betul..

tgk la gambar dia dekat ngan orang yang senaman aerobik dan senaman taichi.....





adif mula-mula je takut...




ok...marilah kita senaman/excercise....for our heatlh.....untuk kesihatan yang baik....


Thursday, 14-Feb-2008 18:46 Email | Share | | Bookmark
Main Air Kt Desa Water Park

depan
dalam
adif
View all 4 photos...
Assalamualaikum...

baru2 ni pegi jalan ke desa water park...bawak anak anak sedara dan anak sendiri..

masa sampai tu jam 9:55 pagi sabtu...Rupa-rupanya jam 10 pagi baru bukak...

ambik gambar depan pintu masuk Desa Water park



ni si kecil yang turut ikut ke situ....teruja betul si hadif ni


walaupun tak ramai lagi pada waktu pagi tapi suasana dalam taman tema air ni sungguh menyeronokkan. siap ada buaya lagi dalam kolam


waktu-waktu cuti ni elok le bawa anak-anak ke sana....mesti depa syokkk....



[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net